onsdag 2 december 2009

Isac och tomten

I söndags träffade vi tomten på julskyltningen. Jag gillar egentligen inte dom där tomtefigurerna som sitter överallt och har barn i knäet. Jag skulle vilja ha deras cv där motiv till tomtejobbet framgår innan jag vill placera mitt barn i deras famn. Nu var ju mormor med och tyckte jag var cynisk som ens tänkte i dom banorna så det blev tomtefotografering. Hon är en sån naiv sweetheart, min mamma. ♥ Just denna tomten såg dock genuin och tomteaktig ut och log proffsigt mot kameran. Till och med skägget var genuint. Isac hade dock en fullt förståelig skepsis mot det hela, som synes på bilderna.

http://www.digitalfilm.nu/kronanjul/kronanjul.html#35

1 kommentar:

  1. Haha, tänkte precis samma sak som din mor, här är vi lite cyniska :)

    SvaraRadera