måndag 30 november 2009

Inte många kilo lyfta


Jobbade sent och åkte direkt till gymmet, hade tänkt mig ett lååångt och luuugnt pass. Det är första gången jag både varit barnlös och frisk sedan uppehållet efter operationen så jag var laddad för come back. Möttes i dörren av en glad 2.5-metersbjörn vilket fick mig att ana oråd. Mycket riktigt, det var klubbkväll och fullt med folk, en massa ovidkommande människor och inga lediga maskiner. Jag körde 10 minuters håglös cykling eftersom det var kö till löpbanden och sedan lite planlös magträning. Efter en sekundsnabb analys av risken att hamna på lokets hemsida iklädd lycra och en håglös min la jag benen på ryggen och såsade ut till bilen igen. (Det dök upp en fotograf).

Vi har diskuterat magar och hur magar är efter man fått barn på jobbet i dag. Jag förlåter min mage för ev skavanker, den har ju trots allt huserat det käraste jag har. Så här såg magen i fråga ut i vecka 38. En bra bild att titta på om man söker motivation till magträning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar